Toepassingen
Een goed begin
U gaat beginnen met online marketing en zoekt naar eerste middelen om resultaten mee te boeken.
E-mailnieuwsbrief
Een mooi opgemaakte HTML e-mail nieuwsbrief komt professioneel over op uw relaties, overtuigt prospects en verstevigt de relatie met uw klanten. Verstuur eenvoudig zonder technische kennis uw e-mail nieuwsbrief met MailPlus. Met een professionele E-mail Service Provider bent u verzekerd van de juiste wettelijke toepassing van uw nieuwsbrief en profielprocessen zoals afmelden.
Corporate website
Ontwerp uw website conform uw huisstijl en online strategie. Kies voor een website gericht op bijvoorbeeld service, branding of sales doeleinden. Door middel van een vooruit bedacht interactiemodel ondersteund met een prototype maakt u de juiste keuzes alvorens een grafisch jasje toe te kennen. Met het Funil CMS kunt u eenvoudig uw eigen websites onderhouden.
Professioneel
Het is tijd om verder te professionaliseren met een gerichtere aanpak, bekijk wat u kunt doen.
Actiesite
Uw bedrijf heeft meerdere producten, toepassingen of labels? In marketing is focus conversieverhogend; een actiesite puur en alleen gericht op bijvoorbeeld leads generen voor één product is daarom erg effectief.
Gesegmenteerd mailen
U heeft altijd de nieuwsbrief gestuurd aan iedereen in uw bestand? Gebruik de beschikbare gegevens over uw relaties zoals interesses of gekochte producten om te segmenteren en uw boodschap meer te focusen op de toepassingen gericht op het profiel van uw relaties.
Online enquête
Hebt u nog geen interesse-data van uw relaties voor gesegmenteerd e-mailen? Of wilt u weten wat de klanttevredenheid is onder uw bestand? Met MailPlus Feedback kunt u eenvoudig en zelfstandig een enquête opstellen en gepersonaliseerd versturen.
Geavanceerd
Online marketingprocessen zijn van dermate hoge waarde dat het loont om voor een geavanceerde aanpak te gaan met bijvoorbeeld automatisering en integratie.
Event based e-mails
Analyseer uw bestaande processen zoals de customer life cycle en bepaal waar e-mail op vaste momenten een bijdrage kan leveren. Denk aan een e-mail op verjaardagsdatum, drie maanden na levering product, voor aflopen contractperiode, na aankoop via de website en ieder ander moment dat u kunt identificeren waarop “getriggerd” kan worden. Met MailPlus Campaigns kunt u het gehele e-mail proces automatiseren.
Integratie
Laat uw marketing kernsystemen samenwerken! Het scheelt tijd, fouten en verhoogt meerwaarde.
Als bijvoorbeeld automatisch een aanvraag binnen uw website of een e-mail bounce binnen uw e-mail systeem aangemaakt wordt als taak binnen uw CRM om na te bellen. Of als uw klant- en relatiegegevens uit uw CRM automatisch in uw e-mail systeem gezet worden. Het Funil geïntegreerd marketing platform heeft deze functionaliteit standaard, daarnaast zijn integraties op maat ook een uitkomst.
Dynamische content en scoring
Stel, een bedrijf voert twee producten op de website. Als een prospect drie pagina’s bezoekt over product A alvorens een inschrijving op de nieuwsbrief te voltooien, kan in de bevestigingse-mail alsmede het vervolgbezoek aan de website dynamische content geserveerd worden. Bijvoorbeeld in de zijkolom van de bevestigingspagina of e-mail van de inschrijving, hier wordt product A dan met korting aangeboden.
Wil je hiermee nog verder, dan is een scoringsmodel toe te passen. Door alle interactie met online uitingen op te tellen tot een bepaalde staat van 'bereidheid' kan je content laten aanpassen. Voorbeelden: Paginabezoek 3 pt, langer dan 2:00 op de website 5pt, invullen formulier 15 punten enz. Deze informatie is naast de toepassing van dynamische content ook interessant voor gebruik als selecties vanuit de marketingdatabase en indien een salesmedewerker deze persoon gaat bellen.
E-mailmarketing
Benieuwd hoe e-mail uw marketingprocessen kan ondersteunen met professionele e-mailmarketing?
Lees meer over e-mail marketingdienstverlening »
Website ontwikkeling
Wilt u meer weten over welke diensten voor actie-, corporate- en mobiele website ontwikkeling wij bieden?
Bekijk dan de website ontwikkelmogelijkheden »